ALLES OVER... LIPSTICK!

03-01-2018

Hallo allemaal! Vandaag een blog over de lippen! Welke textuur, kleur en producten handig zijn voor jou, en wat mijn rituelen zijn? Ik vertel het je allemaal in deze blog!

Ik draag zelf eigenlijk nooit lippenstift, maar ik geef mijn lippen wel graag een kleurtje. Mijn ritueel gaat als volgt:

  • Labello: Lekker smeren tot ze zacht zijn.
  • Met een rode of roze lippenstift: ik breng met een lippenkwastje een klein beetje kleur aan op mijn lippen, zodat ze niet zo saai zijn. 
  • Even afdeppen, en ready to go!

Iedereen heeft andere lippen. Mijn lippen zijn bijvoorbeeld wat dikker, maar veel mensen hebben juist meer naar binnen getrokken lippen, of hele smalle, brede, opvallende en ga zo maar door. Alle lippen hebben iets anders nodig!


Alle kleurtypes op een rijtje:


A. Lentetype
Een lentetype heeft een gelige ondertoon in haar huid. Kies voor roze en lichte koraalkleuren, deze laten je huid het mooiste tot haar recht komen. Wil je graag een rode lippenstift dragen? Ga dan voor oranjerood in plaats van rozerood. Vermijd ook bruine lippenstiften.


 B. Zomertype
Als zomertype heb je meestal (licht)blond haar met een koele ondertoon. Kies voor rozige tinten, deze staan jou het beste! Ga jij voor een framboos- of fuchsia kleur?


C. Herfsttype

Een herfsttype heeft de warmste ondertoon van alle kleurtypes! Kies daarom ook voor een warme lippenstift kleur. Een knalrode lippenstift staat je ook fantastisch! Je kunt ook een lippenstift dragen die bij je natuurlijke kleur van je lippen aansluit. Chocolade en rood-bruine kleuren staan ook mooi bij jouw huid.


D. Wintertype
Als wintertype kun jij het beste gaan voor een helderrode lippenstift. Daarnaast staan paarse tinten van bessen jou ook heel erg goed. 


E: Donkere huid
Bij een donkere huid staan chocolade tinten erg mooi.  Daarnaast kun je ook voor een pruimkleur of rode tinten gaan. Vermijd lippenstift kleuren die een oranje ondertoon hebben. 


Ik hoop dat je er iets aan hebt!

xxx Saar


© 2018 Mode & Beauty blog Made by Sara
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin